۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

برای حضور در مسابقات باشگاهی غرب آسیا؛

فردا آخرین مهلت مهرام و پتروشیمی برای ارسال مدارک است

فردا آخرین مهلت مهرام و پتروشیمی برای ارسال مدارک است

طبق اعلام کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) روز پنجشنبه آخرین مهلت تیم‌های شرکت کننده در چهاردهمین دوره رقابت‌های این منطقه برای ارسال مدارک و معرفی فهرست 24 نفره بازیکنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام رسمی کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) 10 شرکت کننده در رقابت‌های باشگاهی 2013 موظف بودند تا یازدهم آوریل فهرست اولیه بازیکنان خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کنند. بر این اساس فردا پنجشنبه (یازدهم آوریل برابر با بیست و دوم فروردین) آخرین فرصت تیم‌های باشگاهی غرب آسیا برای ارسال مدارک و معرفی 24 بازیکن جهت شرکت در مسابقات باشگاهی این منطقه است.

بر این اساس پتروشیمی و مهرام هم که به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات بسکتبال لیگ برتر به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا معرفی شده‌اند، تا فردا فرصت دارند فهرست اولیه بازیکنان خود را همراه با مدارک آنها به وابا معرفی کنند. ضمن اینکه نمایندگان ایران و دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های باشگاهی غرب آسیا تا پنجم اردیبهشت‌ماه هم باید فهرست نهایی و 14 نفره خود را به وابا اعلام کنند. یک روز پیش از آغاز مسابقات هم ترکیب دوازده نفره تیم‌ها مشخص خواهد شد.

طبق قانون وابا، در صورتیکه فهرست 24 نفره تیم‌ها تا پایان موعد مقرر اعلام نشود تیم‌ها برای معرفی این فهرست در هر زمان دیگری باید 2 هزار دلار جریمه پرداخت کنند. در صورتی هم که تیم‌ها در اعلام فهرست 14 نفره تعلل داشته باشند بازهم باید دو هزار دلار جریمه بپردازند. پس از آن تیم‌ها می‌توانند در ترکیب چهارده نفره خود تغییراتی ایجاد کنند که البته این تغییرات هم فقط از فهرست اولیه (24 نفره) امکان پذیر است اما بازهم به ازای هر تغییر جریمه یک هزار دلاری باید پرداخت شود. 

پتروشیمی طی روزهای گذشته پیگیر تمرینات خود بوده است و به نظر می‌رسد مشکلی برای نهایی کردن فهرست اولیه خود نداشته باشد اما مهرام که هنوز در مورد جذب بازیکنان خارجی به نتیجه نرسیده است، وضعیت مشخصی در این زمینه ندارد.

 

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا 21 تا 28 اردیبهشت‌ماه با حضور 10 تیم در دهوک عراق برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به منظور انتخابی بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاه‌‎های آسیا برگزار می‌شود. کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا سهمیه‌های کشورهای ایران، لبنان، اردن و عراق را دو تیم و تعداد سهمیه‌های فلسطین و سوریه را برای شرکت در این رقابت‌ها یک تیم تعیین کرده است.

 

 

کد خبر 2029676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha